poniedziałek, 12 listopada 2012

Zwiadowcy

Ogólnie nie czytałem za dużo no ale w końcu znalazłem książkę dla mnie. Zwiadowcy to seria  książek Fantasy składająca się z jedenastu ksiąg ( aktualnie jestem na czwartej części ). Cała fabułą opiera się na przygodach małego chłopca z sierocińca o imieniu Will zostaje on... no właśnie kim nie będę wam zdradzał bo nie chcę wam psuć zabawy. Jak już wcześniej mówiłem nie lubiłem czytać książek od czasu do czasu czytałem jakąś lekturę ale nic poza tym no ale w końcu uświadomiłem sobie że czas najwyższy poszukać czegoś w księgarni nad czym mógł bym spędzić nudne wieczory i tak właśnie natrafiłem na Zwiadowców.
Trochę się zbierałem zanim ją kupiłem bo nie widziałem sensu wydawania kasy na książki no ale ciekawość przeważył i już pierwszego dnia przeczytałem ponad połowę , aż sam się dziwiłem że można się tak wciągnąć.A więc polecam wam serdecznie przygody z Willem i jego towarzyszami.  




2 komentarze:

  1. To książka fantasy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno powiedzieć bo tak na prawdę nie ma w niej magii i zbyt dużo szczególnych nadprzyrodzonych mocy. Jednak piszą, że to książka fantasy - przygodowa. Fabuła jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń