sobota, 3 listopada 2012

Coś dla czołgistów

Siemka chciał bym zainteresować was  grą World Of Tanks. Jest to gra online i co najlepsze jest całkowicie
za darmo (link do głównej strony tej gry http://worldoftanks.eu/). Osobiście gram jako czołgista już ponad rok z drobnymi przerwami i nie mam zamiaru przestać. Gra nie zabiera wiele czasu ponieważ nie trzeba siedzieć po nocach aby bawić się naprawdę nieźle np: mój ojciec gra w nią raz na tydzień i rozgrywa od czterech do sześciu bitew prawdopodobnie najgorszym czołgiem i w najgorszym stylu ale radochę ma dzieciak w sklepie z zabawkami . Ja na przykład poświęcam tej grze trochę więcej czasu powiedzmy dwie trzy godziny dziennie i też się świetnie bawię. Nie będę opisywał wam na czym ona polega i jak działa bo to najlepiej sprawdzić samemu , ale powiem tylko że nie spotkałem lepszej gry online , która tak fantastycznie umila czas . Jeżeli ktoś z was ma ochotę pograć wraz ze mną oto mój link z gry Baron13. Zapraszam do wspólnej zabawy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz